Present vir my tuin

Ons bly mos in die bos en die bokke loop reg by my huis en loer in by my deur.  Daar is maar altyd ‘n ou veldblommetjie wat iewers blom maar ek wil nou bietjie gewone blomme hê ook en ons het besluit om hulle so bietjie uit te span. Ek het nou al een bedding gemaak en Roelf het vir my ‘’n groooot visdam by die swembad gebou. My goudvisse broei teen ‘n tempo en dis goed so, ons wil later ons groentetonneltjie met die nutriënte uit die visdam natmaak.

Roelf het my die week gehelp om presente vir my tuin te maak, stapblokke (‘stepping stones’) wat later gebruik gaan word saam met wit spoelklippe in ‘’n gedeelte van die tuin wat nog in beplanning is.

Ons het doodgewone blombak pierings (30cm deursnee) gebruik as gietvorms. Die bak word eers ghries gesmeer voor die concrete ingegooi word. Dit word vir twee dae in die vorm gelos en kort-kort natgemaak soos mens maar met concrete maak sodat dit nie moet kraak nie.

Party is net concrete

 

Groot blare maak fossielagtige afdrukke

 

Verskeidenheid kleure en groottes glasklippies

 

Blombak pierings as gietvorms

 

Party het glasklippies in en party het mosaiekvorms

 

One response to “Present vir my tuin

  1. Terug pieng: Ledigheid is die duiwel se oorkussing | Slakkelak

Lewer kommentaar

