Gebruik blikkies as geskenkpapier

‘n Mooi servet en Podge verander ‘n blikkie in ‘n japtrap in ‘n mooi geskenkhouer vir ‘n botteltjie tuisgemaakte appelkooskonfyt.

Ek het die blikkies eers met wit spuitverf bygekom voor ek dit geplak en gepodge het. Die wit blommetjies het nie mooi vertoon op die blink blik nie.

Anderste geskenkpapier

Anderste geskenkpapier

Die pragtige koppie was ‘n geskenk van my dogter, en die eerste keer wat ek dit gebruik het, het hy gekraak. Ek is maar sentimenteel en wou dit nie summier weggooi nie, toe plant ek maar ietsie daarin in plaas van net in die asblik gooi. Nou kan ek hom ‘n rukkie langer geniet

Nou kan ek my pragtige koppie langer geniet en hoef hy nie asblik toe nie

 

 

One response to “Gebruik blikkies as geskenkpapier

  1. Terug pieng: Ledigheid is die duiwel se oorkussing | Slakkelak

Lewer kommentaar

